اکانت تریدینگ ویو

نرم افزار تریدینگ ویو (tradingview) یکی از قوی ترین و برجسته ترین نرم افزار های تحلیل انواع بازارهای مالی مثل ارز دیجیتال، طلا، بورس، فارکس و … می باشد که در نوبه خود بی نظیر است.
این نرم افزار با قابلیت استفاده در نسخه وب، دسکتاپ و اپ اندروید و IOS ، به خوبی توانسته همیشه در دسترس کاربران خود بوده و نیاز های تحلیلی آنها را مرتفع کند.
از بهترین ویژگی های این نرم افزار قابلیت اضافه کردن انواع اندیکاتور حرفه ای بر روی چارت تحلیلی می باشد و کاربران می توانند با خرید اکانت تریدینگ ویو ، به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشند.
یکی دیگر از ویژگی های تردیدینگ ویو، داشتن آلارم می باشد، بدین صورت که شما روی چارت هر قیمتی که مد نظر دارید روند چارت به آن برسد به شما هشدار داده تا شما سریعا بتوانید بررسی نموده و استراژی مد نظر خود را برای خرید و فروش صورت دهید. این آلارم همزمان بر روی تمامی نسخه های این نرم افزار به صدا در می آید و در صورت دسترسی به سیستم نداشتن، به راحتی میتوانید با تلفن همراه خود این هشدار را دریافت کنید. یکی از قابلیت های بی نظیر تریدینگ ویو، قابلیت Layout می باشد که شما می توانید چندین چارت رو در یک صفحه باز کنید و مانیتور کنید.
برای استفاده از تریدینگ ویو می بایست اقدام به تهیه اکانت تریدینگ ویو نمایید که در ادامه توضیحات لازمه خدمتتان ارائه می شود

نکاتی درباره خرید اکانت تریدینگ ویو

نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مشتریان و کاربران خود 4 نوع پکیج را در نظر گرفته است :
Basic :
در این پکیج که رایگان می باشد اکثر امکانات قفل می باشد و استفاده از اندیکاتور ها به تعداد محدودی محدود شده است و عملا این نرم افزار در نسخه basic کاربردی ندارد و فقط به درد براندازی کردن محیط می خورد.
Pro :
در نسخه پرو نرم افزار تریدینگ ویو، امکان استفاده از 5 اندیکاتور هم زمان بر روی چارت مهیا می باشد وه ده سرور همزمان برای هشدار و آلارم دادن برای این پکیج در نظر گرفته شده است، همچنین می توان همزمان 2 چارت را بر روی هم قرار داد و انالیز صورت داد.لازم به ذکر است در این نسخه نمایش تبلیغات فعال می باشد. برای اطلاع بیشتر و خرید به صفحه خرید اکانت تریدینگ ویو پرو مراجعه کنید.
Pro+ :
در پکیج پرو پلاس استفاده از 10 اندیکاتور بر روی چارت امکان پذیر شده است و از تمامی چارت ها می توان خروجی نسخه اکسل و …تهیه کرد، به طور همزمان 4 چارت را می توان بر روی هم قرار داد و 30 سرور همزمان برای آلرت فعال شده است.در این نسخه تبلیغات حذف شده است، برای اطلاعات بیشتر و خرید به صفحه خرید اکانت تریدینگ ویو پروپلاس مراجعه کنید
Premium :
بهترین نسخه اکانت تریدینگ ویو، نسخه پرمیوم این نرم افزار می باشد، در این نسخه تمامی ویژگی های این نرم افزار باز شده و به راحتی میتوانید لذت استفاده و نهایت استفاده از تحلیل را ببرید. استفاده همزمان 25 اندیکاتور بر روی چارت، باز کردن 8 لایوت در یک صفحه و بیش از 400 سرور اطلاع رسانی برای این پکیج قرار داده شده است و کلی از امکانات دیگر که می توانید برای اطلاع بیشتر و خرید به صفحه خرید اکانت تریدینگ ویو مراجعه کنید. 
پیشنهاد ویژه !
برای تحلیلگران و استفاده کنندگان همیشگی تریدینگ ویو پیشنهاد ویژه ای داریم ! 
در جریان هستید که قیمت اکانت یکساله تریدینگ ویو در سایت 600 دلار هستش که با احتساب کارمزد و دلار امروزی، حدودا 32 میلیون تمام خواهد شد که هزینه بالایی برای تحلیلگران می باشد، تریدوین برای مشتریان عزیز این امکان را فراهم کرده تا برای خرید اکانت یکساله تریدینگ ویو پرمیوم، با %50 تخفیف این اکانت را کاملا قانونی و با گارانتی تا روز آخر خریداری و استفاده کنید 🙂 برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه خرید اکانت یکساله تریدینگ ویو مراجعه کنید