رشد التکوین ها

رشد التکوین ها


داده ها نشان می دهد که معامله گران در طی کاهش قیمت بیت کوین تا 50 هزار دلار به خرید altcoins هجوم آورده اند

داده ها نشان می دهد که معامله گران در طی کاهش قیمت بیت کوین تا 50 هزار دلار به خرید altcoins هجوم آورده اند
قیمت بیت کوین ممکن است در یک شیار گیر کند اما این مانع از بارگیری معامله گران در LINK ، BAND و Qtum نشده است.
رکود اخیر بیت کوین (BTC) نرخ تسلط خود را به طور موقت به 49.5٪ کاهش داد که پایین ترین سطح از اوت 2018 است. این باعث شده است که تعداد بیشتری از معامله گران پیش بینی کنند که altcoins در کوتاه مدت بهتر از بیت کوین عمل می کنند.

در چند ماه گذشته ، به نظر می رسد اقدام قیمت از altcoins از Bitcoin جلوگیری کند. به عنوان مثال اتر (ETH) را در نظر بگیرید ، که امروز حتی در حالی که قیمت بیت کوین 20 درصد از بالاترین رقم گذشته است ، به بالاترین رکورد جدید رسیده است.
اصلی ترین عاملی که می توانست این مقیاس را به سود altcoins متمایل کند ، افزایش گسترده محبوبیت فضای مالی غیرمتمرکز است. توماس فارلی ، رئیس بورس اوراق بهادار نیویورک در مصاحبه ای با CNBC اظهار داشت: “مبادلات DeFi اگر بیشتر از Coinbase امروز حجم بیشتری داشته باشند.”

بیایید به اصول و مشخصات فنی سه توکن که در چند ماه گذشته در حال افزایش است ، نگاهی بیندازیم.
پیوند / USDT
Chainlink (LINK) یکی از محبوب ترین راه حل های غیر متمرکز اوراکل است. برای پشتیبانی از سرعت نوآوری در صنعت رمزنگاری ، Chainlink چشم انداز خود را برای آینده در کاغذ سفید جدید خود با نام Chainlink 2.0 در تاریخ 15 آوریل ترسیم کرد.

whitepaper معماری جدیدی را برای ایجاد قراردادهای هوشمند ترکیبی ارائه می دهد که شبکه های لایه دوم موسوم به Decentralized Oracle Networks ذخیره و محاسبه داده های خارج از زنجیره قبل از تغذیه ورودی بلاکچین است. این مفهوم جدید می تواند توسعه دهندگان را قادر به ساخت سریع قراردادهای ترکیبی ، مشابه رابط های برنامه نویسی برنامه (API) که توسعه دهندگان در دنیای وب می سازند ، کند.

نکته مثبت دیگر برای سرمایه گذاران LINK زمانی اعلام شد که Grayscale در 6 آوریل از افزودن altcoin به صندوق سرمایه گذاری بزرگ دیجیتال خود خبر داد. اگرچه این تخصیص تنها 0.87٪ است ، اما در نظر گرفتن این موضوع می تواند آن را در کانون توجه سرمایه گذاران نهادی قرار دهد.

در تاریخ 2 آوریل Polkadot و Chainlink اعلام کردند که خوراک قیمت Chainlink به عنوان پالت اوراکل Substrate در دسترس است و به پروژه های موجود در اکوسیستم Polkadot اجازه می دهد ادبیات Chainlink را از طریق یک کتابخانه ساده ادغام کند.

LINK در حال اصلاح روند صعودی از 23.61 دلار در 24 مارس به بالاترین قیمت خود در 44.33 دلار در 15 آوریل است. اگرچه قیمت در 18 آوریل به زیر میانگین متحرک سقوط کرد ، اما گاوها با سطوح پایین تر ، همانطور که از دم بلند دیده می شود ، خرید کردند روی شمعدان روز
از آن زمان به بعد ، خرس ها و گاوها با میانگین متحرک نمایی 20 روزه (35.89 دلار) در حال مبارزه هستند. گاوها در تلاشند تا از پشتیبانی 20 روزه EMA دفاع کنند و مرحله بعدی حرکت صعودی را شروع کنند در حالی که خرس ها در تلاش هستند تا با شکستن پشتیبانی ، اصلاح را افزایش دهند.

میانگین متحرک نمایی میانگین 20 روزه و شاخص مقاومت نسبی (RSI) بالای 57 نشانگر یک مزیت جزئی برای خریداران است. اگر گاوها بتوانند قیمت خود را بالاتر از 40 دلار فشار دهند و حفظ کنند ، جفت ارز LINK / USDT می تواند 44.33 دلار دوباره آزمایش کند. شکست این مقاومت می تواند مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کند که می تواند به 50 دلار و سپس به 55.72 دلار برسد.

اگر خرس ها غرق شوند و قیمت را زیر 20 هفته میانگین متحرک نمایی حفظ کنند ، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی می تواند قیمت را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (31.42 دلار) کاهش دهد و شروع مرحله بعدی روند صعودی را به تأخیر بیندازد.

BAND / USDT
پروتکل باند (BAND) در تاریخ 2 فوریه با قیمت 11.14 دلار توسط Cointelegraph به نمایش درآمد. از آن زمان تاکنون قیمت h در تاریخ 15 آوریل به بالاترین سطح خود در 23.30 دلار رسیده است ، در حدود دو ماه و نیم 109٪ افزایش داشته است.

این پروتکل در تاریخ 15 آوریل اعلام کرد که داده های اوراکل آن در Google Cloud Public Data زنده است ، که می تواند برای ساخت بلاک چین ترکیبی و برنامه های ابری استفاده شود. باند گفت که ادغام در داده های عمومی خرید اکانت تریدینگ ویو اولین موردی بود که با شرکای “پل ارتباطی با شرکت های سنتی و برنامه های بلاکچین” با شرکا مورد بررسی قرار گرفت.

باند برای افزایش سهم خود در بازار به ایجاد مشارکت ادامه داده است. در ماه گذشته ، این شرکت با Krystal ، Equilibrium و Polygon مشارکت داشته است. علاوه بر این ، یکی از بزرگترین موسسات مالی در تایلند ، SCB 10X با Band به عنوان اعتبار سنج گره همکاری کرد.

BAND در حال حاضر در محدوده وسیعی بین 11.50 تا 20.62 دلار معامله می شود. گاوها در 15 و 16 آوریل قیمت را به بالای مقاومت بالای محدوده رسانده بودند اما در نتیجه شکست نتوانستند افزایش پیدا کنند.

نمودار روزانه BAND / USDT
این نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند. فروشندگان در 17 آوریل قیمت را به دام بیندازند و گاو های تهاجمی را به دام بیندازند. تصفیه های طولانی مدت می تواند یکی از دلایل سقوط شدید در تاریخ 18 آوریل باشد که لحظه ای به زیر حمایت 11.50 دلار کاهش یافت.

با این حال ، علامت مثبت این بود که گاوها به طور تهاجمی در 18 آوریل همانطور که از دم بلند روی شمعدان دیده می شود ، افت می کنند.

پس از سه روز گذشته بین هر دو میانگین متحرک ، امروز جفت ارز BAND / USDT بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (17.04 دلار) شکسته شد. کوپل جفت یک بار دیگر تا 20.62 دلار حرکت کنید در جایی که خرس ها احتمالاً مقاومت سختی دارند.

میانگین متحرک مسطح و RSI دقیقاً بالای نقطه میانی نشان می دهد که عمل محدود شده ممکن است برای چند روز دیگر ادامه داشته باشد. شکست سریع و نزدیک به 21 دلار می تواند دروازه های از سرگیری روند صعودی را باز کند. هدف بعدی در حالت صعودی می تواند 29.74 دلار باشد.

QTUM / USDT
Qtum (QTUM) در 11 فوریه هنگامی که قیمت آن در 7.59 دلار بود تحت پوشش Cointelegraph قرار گرفت. این رمز در 19 آوریل با قیمتی معادل 20.72 دلار به بالاترین حد خود رسید و در مدت بیش از دو ماه 173 درصد جمع شد.

انتظار بیشترین انتظار برای انتقال ، انتقال از میانگین بلوک 128 ثانیه ای به میانگین بلوک 32 ثانیه ای است که انتظار می رود در 30 آوریل از طریق یک چنگال سخت انجام شود.

در 31 مارس ، بنیانگذار Qtum ، پاتریک دای گفت که این پروتکل در حال کار است تا قراردادهای هوشمند را برای Filecoin از طریق شبکه Qtum فعال کند. در همان روز ، دای طعنه زد که نشانه های غیرقابل سرهم نیز در Qtum راه می گیرند.

الگوی شمعدان Doji QTUM در 19 آوریل نشان داد که روند صعودی ممکن است بخار خود را از دست بدهد. وقتی قیمت در 20 آوریل با کاهش ادامه یافت ، ضعف کوتاه مدت بیشتر تأیید شد.

نمودار روزانه QTUM / USDT
گاوها در حال حاضر در تلاشند تا از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (15.08 دلار) دفاع کنند. پرش شدید از این حمایت نشان می دهد که احساسات مثبت باقی مانده و گاوها در حال جمع شدن هستند.

احتمالاً خریداران سعی می کنند قیمت را به 18.63 دلار و سپس 20.72 دلار برسانند. شکست این مقاومت نشانه از سرگیری روند صعودی خواهد بود.

با این حال ، واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت ممکن است در حال تضعیف باشد. اگر خرس ها قیمت خود را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول دهند ، جفت ارز QTUM / USDT می تواند به SMA 50 روزه (10.47 دلار) سقوط کند ، جایی که خریداران برای متوقف کردن روند نزول خود اقدام می کنند.

برگشت شدید از SMA 50 روزه می تواند جفت ارز را برای چند روز محدود نگه دارد در حالی که وقفه ای در زیر سطح پشتیبانی ، نشان می دهد که خرس ها به بازی برگشته اند.

منبع : cointelegraph

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *