کم خطر ترین و پایین ترین ریسک استراتژی برای خرید و فروش اتریوم

معامله گران ریسک گریز که معتقدند Ethereum در روند گاو نر است ، اغلب از استراتژی گزینه های Iron Condor برای محدود کردن خطر نزولی خود استفاده می کنند.

اتر (ETH) در طول سال 2021 به پایین ترین سطح رسیده است و روند فعلی نشان می دهد که 1800 دلار ممکن است پایین ترین سطح ماه آوریل باشد. حتی معامله گران و سرمایه گذاران که به موارد فنی اعتماد ندارند ، پس از آغاز خلبان ویزا برای حل و فصل معاملات دلار سکه (USDC) از طریق شبکه Ethereum ، خوش بین شدند.
با توجه به اینکه به نظر می رسد قیمت اتر برای دستیابی به اوج های سالانه جدید آماده است ، چند گزینه سرمایه گذاری روی میز وجود دارد. خرید و نگهداری یک استراتژی عالی و همچنین موقعیت اهرمی طولانی تا 2 برابر است. مشکل در نزولی است ، زیرا یک حرکت 20 درصدی منجر به ضرر 40 درصدی با استفاده از قراردادهای آتی می شود. ناگفته نماند فضای زیادی برای استفاده اضافی وجود ندارد زیرا نیاز به پیشروی قابل توجهی دارد.

از طرف دیگر ، استراتژی های گزینه فرصت های عالی را برای معامله گرانی که هدف برد ثابت دارند فراهم می کنند. به عنوان مثال ، برای کسانی که انتظار دارند در 15 روز افزایش متوسط ​​15 درصدی داشته باشند ، استراتژی “Iron Condor” با حداقل سرمایه اولیه مورد نیاز ، 12٪ سود را فراهم می کند. این استراتژی ، صرف نظر از عملکرد دارایی ، منفی را به 10٪ محدود می کند.

این استراتژی صعودی شامل خرید 10 اتر با ارزش 1،600 دلار قرار دادن گزینه ها در حالی که به طور همزمان فروش همان مقدار 2240 تماس تلفنی را در اختیار دارد. برای نهایی کردن معامله ، خریدار 7.5 اتر به ارزش 2،080 دلار گزینه های فروش را می فروشد و با خرید 8 قرارداد اتر با 2،880 دلار تماس ، آن را متعادل می کند.

برخلاف معاملات آتی همیشگی (معاملات معکوس) ، گزینه ها تاریخ انقضا تعیین شده دارند ، بنابراین نتیجه مورد انتظار باید در دوره تعریف شده اتفاق بیفتد. بهتر است برای استفاده از نمودار های حرفه ای از نرم افزار تریدینگ ویو استفاده کرده و خرید اکانت تریدینگ ویو را در اولویت تحلیل های خود قرار دهید

گزینه تقویم Ether (ETH) در زیر به انقضا 30 آوریل اشاره دارد ، اما این استراتژی همچنین می تواند در بیت کوین (BTC) مورد استفاده قرار گیرد یا در بازه زمانی دیگری اعمال شود.

مبادلات مشتقات این قراردادها را در اتر قیمت گذاری می کنند ، بدین معنی که سود و زیان نمایش داده شده توسط کسرهای اتر در تاریخ انقضا محاسبه می شود.

با توجه به اینکه اتر در حال حاضر با قیمت 1810 دلار معامله می شود ، هر نتیجه ای بین 1790 تا 2545 دلار (40.6 درصد افزایش) سود خالص به دست می آورد. به عنوان مثال ، افزایش 15 درصدی قیمت به 2،080 دلار منجر به سود خالص 1.2 ETH یا 2500 دلار می شود.

در همین حال ، حداکثر ضرر این استراتژی 1.04 ETH است که اگر قیمت در تاریخ 30 آوریل زیر 1600 دلار (12٪ پایین) یا بالاتر از 2545 دلار باشد ، اتفاق می افتد.

جذابیت استراتژی Iron Condor بالقوه 1.2 ETH است در حالی که زیان در پایان انقضا کمتر از 1600 دلار است.

به طور کلی این استراتژی محافظه کارانه به دلیل محدودیت نزولی ، در مقایسه با معاملات آتی با اهرم سود ، پاداش بسیار بهتری دارد. هزینه پیش پرداخت (سپرده) 1.04 ETH است و این نیز بیانگر حداکثر ضرر احتمالی است.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *