جمع بندی Altcoin: زمان چرخش است! داده ها نشان می دهد معامله گران از NFT به DeFi منتقل می شوند

زمان بندی بازار تقریباً غیرممکن است ، اما این پنج معیار می تواند به معامله گران کمک کند تا تشخیص دهند که چرخش بخش در حال انجام است.
بخش مهمی از حفظ سود سرمایه گذاری این است که بدانید چه زمانی دارایی یا بخشی علائم خستگی را نشان می دهد و چه زمانی چرخش بخش در حال انجام است.

این امر به ویژه در بازارهای سریع ارزهای رمزنگاری شده که می تواند جهت ضربان قلب را تغییر دهد و میلیونرهای رمزنگاری شده را به دارنده کیف افسرده تبدیل کند ، بسیار مهم است.

اکثر سرمایه گذاران می دانند که بخش توکن های غیرقابل انعطاف (NFT) از ماه ژوئیه در حال آتش سوزی است و CryptoPunks ، Mutant Ape Yacht Club و NFT های حیوان خانگی EtherRock مبلغ شش و هفت رقمی دریافت کردند ، در حالی که بازار NFT OpenSea از مجموع فروش 4 میلیارد دلار گذشت. به در حالی که جنون هیجان انگیز بوده است ، بسیاری از پروژه های جدید در انواع شبکه های بلاک چین راه اندازی شده است و کاهش اخیر حجم معاملات می تواند سیگنالی باشد که سرمایه گذاران به دنبال حرکت به مراتع مختلف هستند.

در سه ماهه اول سال 2021 ، پروتکل های مالی غیر متمرکز (DeFi) و نشانه های مربوط به آنها نقاط اصلی سرمایه گذاران بودند ، اما این بخش در مارس خنک شد زیرا بازار NFT اولین بازار صعودی خود را تجربه کرد. اکنون به نظر می رسد که روند تغییر کرده است و سود حاصل از معاملات NFT می تواند راه خود را به بازارهای آلتکوین و DeFi بازگرداند.

در اینجا پنج نشانه وجود دارد که نشان می دهد گردش سرمایه از NFT ها به بخش DeFi در حال انجام است.

توکن های DeFi بزرگ و کوچک جمع می شوند
DeFi Perp یک نماد شاخص در مبادله ارزهای رمزنگاری شده FTX است که شامل سبدی از 25 ارز دیجیتال برتر مرتبط با DeFi از جمله Maker (MKR) ، Polkadot’s DOT ، Solana (SOL) ، Curve DAO Token (CRV) ، Uniswap (UNI) است. و SushiSwap (SUSHI).

داده های TradingView نشان می دهد که قیمت DeFi Perp از 20 ژوئیه به 5331 دلار رسیده است و از آن زمان 138٪ افزایش یافته و به بالاترین سطح روزانه در 12771 دلار در 2 سپتامبر رسیده است.

افزایش قیمت DeFi Perp به سطح پشتیبانی و مقاومت 12،500 دلار ، که نشان می دهد سطح مهمی در راهپیمایی بین فوریه تا مه 2021 است ، نشانه این است که وجوه در حال بازگشت به اکوسیستم DeFi هستند. حجم معاملات روزانه و کف قیمت NFT در حال کاهش است.

قیمت های NFT در حال سرد شدن است
از آنجا که افزایش سریع قیمت های NFT ویژگی اصلی جلب توجه مردم بوده است ، این پرچم قرمز و معیار خوبی برای قضاوت در مورد سلامت کلی بخش است. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، که میانگین کف قیمت روزانه NFT های فروخته شده در بازار را نشان می دهد ، میانگین کف قیمت در 29 آگوست به بالاترین سطح 1.02 اتر (ETH) رسید و از آن زمان به 0.5 ETH کاهش یافته است.

این واقعیت که NFT ها با قیمت کمتری فروخته می شوند یا پروژه های با حجم بالا با قیمت پایین تری به فروش می رسند می تواند نشانه ای از اشباع شدن بازار و کم شدن سرعت حرکت باشد.

کاربران فعال و معاملات در سیستم عامل های DeFi افزایش می یابد
یکی دیگر از نشانه های ادامه رشد اکوسیستم DeFi ، افزایش مداوم تعداد کاربران DeFi در طول زمان است ، همانطور که در داده های Dune Analytics در زیر نشان داده شده است.

کاربران جدید که با پروتکل ها ارتباط برقرار می کنند به احتمال زیاد جذب بازده ثابت و بدون هیچ مشکلی می شوند و Cointelegraph گزارش داده است که سرمایه گذاران از منابع مالی سنتی نیز به آنچه DeFi ارائه می دهد علاقه زیادی دارند.

در حالی که این معیار تعداد آدرس های کیف پول منحصر به فردی را که با پروتکل های DeFi تعامل دارند ردیابی می کند و ممکن است برخی از کاربران چندین آدرس داشته باشند ، اما وضعیت اخیراً پیچیده تر شده است. ماهیت بلندمدت دستیابی به بازدهی در DeFi از طریق شرط بندی ، ارائه نقدینگی یا قفل کردن توکن ها بر پروتکل ها ، مسلماً منجر به کاهش سوئیچ کاربران بین کیف پول های متعدد و پرداخت هزینه بالای گاز برای جابجایی مداوم دارایی ها شده است.

تداوم ورود کاربران جدید به فضای DeFi می تواند نشان دهد که برخی از افرادی که از NFT سود برده اند در حال حاضر به دنبال کسب سود و کسب سود هستند ، در حالی که تازه واردان به بازار به فرصتهای کم خطرتر جذب می شوند.

4000 دلار ETH نشانه چرخش در بازی است
یکی دیگر از پیشرفت هایی که می تواند نشان دهنده چرخش بخش به سمت DeFi باشد ، افزایش قیمت Ether است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت اتر از 20 ژوئیه به پایین ترین سطح خود به 1706 دلار رسیده است و 125 درصد افزایش یافته است و آخرین افزایش 23 درصدی قیمت آن را از 3 هزار و 134 دلار در 30 اوت به بالاترین سطح به 4029 دلار رسانده است. 3 سپتامبر

با اکثر پروتکل های برتر DeFi که در Ethereum قرار دارد ، altcoin برتر یکی از دارایی های اصلی در اکوسیستم DeFi است و به طور گسترده برای سهام گذاری و خرید سایر نشانه ها استفاده می شود.

مطالب مرتبط: آیا تجمع اتریوم نشان دهنده مرحله بعدی بازار صعودی بیت کوین بالای 50 هزار دلار است؟

DeFi TVL به بالاترین سطح تاریخ خود رسیده است
معیار نهایی که نشان می دهد چرخش بخش به DeFi در حال انجام است ، مقدار کل قفل شده (TVL) در تمام پروتکل های DeFi است. در 2 سپتامبر ، این رقم به بالاترین رکورد جدید یعنی 171.5 میلیارد دلار رسید.

افزایش های قبلی TVL تا حد زیادی به دلیل افزایش قیمت بیت کوین و اتر بود ،اکانت تردینگ ویو اما فشار فعلی در حالی رخ می دهد که هر دو توکن بسیار پایین تر از بالاترین سطح خود در سال 2021 قرار دارند ، که نشان می دهد افزایش TVL بیشتر با افزایش ارزش توکن های DeFi و افزایش استفاده از استیبل کوین

در حالی که رونق NFT ممکن است به پایان نرسد ، داده های متعدد نشان می دهد که حرکت صعودی به نقطه خستگی رسیده است و افزایش فعلی قیمت های آلتکوین و DeFi سیگنالی است که یک چرخش در مراحل اولیه خود است.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *