آلت کوین

پس از آنکه گاوها قیمت بیت کوین را به بالای 50 دلار برسانند ، آلت کوین به بالاترین سطح خود رسید

پس از آنکه گاوها قیمت بیت کوین را به بالای 50 دلار برسانند ، آلت کوین به بالاترین سطح خود رسید
یک فشار کوتاه سریع قیمت بیت کوین را بالای 54000 دلار منجنیق کرد و تعداد انگشت شماری از آلت کوین ها به بالاترین رکوردهای همیشگی رسیدند.

پس از آنکه گاوها قیمت بیت کوین را به بالای 50 دلار به روزرسانی کردند ، Altcoins به بالاترین سطح خود رسید
سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده در تاریخ 26 آوریل نفس راحتی کشیدند زیرا برگشت شدید قیمت بیت کوین (BTC) با بهبود در بازار همراه بود که اکثریت آلت کوین ها به رنگ سبز دیده می شوند. احتمالاً با ارزیابی صعودی تحلیلگران JPMorgan Chase و اعلام PayPal مبنی بر اینکه تقاضا برای خرید ارزهای رمزپایه فراتر از انتظار بوده است ، به شکست منجر شد.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که بیت کوین پس از عقب نشینی در نزدیکی $ 47،000 ، دوباره از سطح حمایت $ 50،000 بازگشت و از 53،500 $ بالاتر رفت ، در حالی که Ether (ETH) 2500 $ را پس گرفت.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView
عقب نشینی بازار هفته گذشته باعث کندی روند رایج ارزهای رمزپایه نشد ، زیرا داستان هایی مانند NFL پیش نویس آینده نگر Trevor Lawrence با امضای یک قرارداد تأیید با سکوی ردیابی نمونه کارها رمزنگاری Blockfolio و هتل ها در نیجریه اعلام کردند که قصد دارند بیت کوین را به عنوان پرداخت روزانه بپذیرند.

تجزیه و تحلیل زنجیره ای حرکت صعودی در حال رشد بیت کوین را ردیابی می کند
داده های Glassnode نشان می دهد که در هفته گذشته که شبکه همچنان از شلوغی ممپلو به دلیل کاهش نرخ هش که در نتیجه آن رخ داده است ، بهبود می یابد ، حجم انتقال بر روی شبکه و میانگین کارمزد معاملات برای شبکه بیت کوین در اواخر هفته گذشته به بالاترین سطح رسیده است. از قطع برق در چین.

هزینه های معاملات میانگین در شبکه بیت کوین. منبع: Glassnode
تجزیه و تحلیل باندهای سنی خروجی مصرف شده ، که جزئیات مدت زمان نشستن BTC در کیف پول را نشان می دهد ، نشان می دهد که سهامداران جدیدتر توسط افت قیمت اخیر متزلزل شده اند ، در حالی که کیف پول هایی که بیش از یک ماه نگه داشته اند ، شاهد کاهش فعالیت معاملات بوده اند.

این داده ها همچنین نشان می دهد کیف پول هایی که بیش از شش ماه نگه داشته اند ، از زمان بازگشت بازار در ماه فوریه ، افزایش چشمگیری در هزینه ها مشاهده نکرده اند.

به گزارش Glassnode ، با مشاهده تجمع ماینر ، که در بالاترین سطح از اواسط سال 2018 است ، صعود بیشتر را می توان یافت.تغییر موقعیت خالص ماینر. منبع: تریدوین
به طور کلی ، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این دستان جدیدتری در بازار هستند که با اصلاح هفته گذشته متزلزل شدند ، در حالی که معامله گران رمزنگاری باتجربه تر از جمع آوری BTC از کسانی که نگران افت بیشتر قیمت هستند ، خوشحال بودند.

با پیدا شدن جایگاه بیت کوین ، آلت کوین افزایش می یابد
مبارزات بیت کوین در هفته گذشته باعث شده تا altcoins قدم به جلو بگذارد و سهم بازار خود را بدست آورد ، به طوری که تعدادی سکه به بالاترین سطح جدید و معاملات در مبادلات غیرمتمرکز در روند صعودی رسید.

سکوی وام مالی غیرمتمرکز مبتنی بر Ethereum ، علامت Compound’s COMP یکشنبه شب 17٪ افزایش یافت و به بالاترین رکورد جدید در 671 دلار رسید ، در حالی که MATIC Polygon’s Polygon’s 68٪ با افزایش 68٪ به بالاترین قیمت همیشگی در $ 0.576 رسید.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360
سرم صرافی غیرمتمرکز مستقر در Solana ، به لطف افزایش فعالیت در شبکه بلاک چین Solana ، قیمت توکن SRM بومی خود را در بالاترین سطح در 11.47 دلار دید.

قیمت سولانا در هفته گذشته بیش از 120 درصد افزایش یافت و در 25 آوریل با ادامه توسعه اکوسیستم و راه اندازی پروژه های جدید بر روی این رقیب Ethereum ، به بالاترین قیمت 48.46 دلار رسید.

سرمایه کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر 2.004 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 50.3٪ است.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *