MicroStrategy تا 52٪ افزایش درآمد دارد زیرا Saylor تأیید می کند که بیت کوین بیشتر خرید می کند

MicroStrategy تا 52٪ افزایش درآمد دارد زیرا Saylor تأیید می کند که بیت کوین بیشتر خرید می کند

ارقام جدید نشان می دهد برخی از بخش های درآمد در مقایسه با سه ماهه مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد در Q1 2021 رونق داشته اند.
MicroStrategy ، شرکتی که بیش از 91،000 بیت کوین (BTC) دارد ، در سه ماهه اول شاهد افزایش حیرت آور درآمد بوده است ، آخرین آمار آن را تأیید می کند.

در بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 30 آوریل ، مدیر عامل شرکت مایکل سایلور نشان داد که موفقیت این شرکت فراتر از سود بیت کوین آن بوده است.

Saylor: Hodling BTC “ارزش قابل توجهی” ایجاد می کند
MicroStrategy همچنان مواضع صعودی صعودی خود را در مورد بیت کوین و آینده خود دارد و صرف نظر از احساسات و قیمت به ذخایر خود اضافه می کند.

به نظر می رسد طرفداری از آن به بخش جدیدی از مشتری علاقه مند شده است – نه ماه پس از شروع تبدیل ذخایر نقدی خود به BTC ، فروش محصولات و خدمات آن نیز رونق گرفته است.

در بیانیه مطبوعات آمده است: “درآمد پروانه های تولید و خدمات اشتراك برای سه ماهه اول سال 2021 31.3 میلیون دلار بوده است ، كه 52.3 درصد افزایش یا 49.8 درصد افزایش نسبت به سه ماهه اول سال 2020 غیر GAAP داشته است.”

کل درآمدهای Q1 کمی بیش از 122 میلیون دلار بود که 10.3٪ افزایش نسبت به مدت مشابه سال 2020 را نشان می دهد.

سایلور اظهار داشت: “نتایج سه ماهه اول MicroStrategy مثالی بارز بود که استراتژی دوجانبه شرکت ما برای رشد تجارت نرم افزار تجزیه و تحلیل سازمانی و کسب و نگهداری بیت کوین ارزش سهامداران قابل توجهی را ایجاد می کند.”

وی گفت که این شرکت از رویکرد خود برای خرید BTC “هنوز راضی است” و افزود که به ذخایر قابل توجه خود اضافه خواهد شد.

وی در پایان گفت: “ما به دنبال ایجاد ارزش اضافی برای سهامداران هستیم و به دست آوردن بیت کوین اضافی ادامه خواهیم داد.”
Cointelegraph گزارش داد ، قیمت سهام این شرکت در سال جاری نوساناتی را تجربه کرده است ، چیزی که بازتاب کشف قیمت بیت کوین است.

گاوها “چیزی برای نگرانی ندارند”
این اعداد یک مزیت آشنا برای گاو نرسان بیت کوین است ، که این هفته به دلیل عدم اثبات شایعات خرید عمده شرکت های بزرگ از قبیل فیس بوک ، به دار آویخته شده اند.

این همراه با اقدام قیمتی به همان اندازه آشنا در برخی از مناطق باعث ایجاد شور و شوق شده است ، در حالی که تحلیلگران معتقدند که هیچ چیز قابل تحمل نیست.

معامله گر مشهور با استفاده از خرید اکانت تریدینگ ویو ، مایکل ون دو پوپه روز پنجشنبه به طور خلاصه به دنبال کنندگان توییتر گفت: “تاکنون ، برای بیت کوین بسیار خوب. هنوز جای نگرانی نیست (در مورد)”.

یک نمودار همراه با مقاومت در برابر 55000 دلار برای بزرگترین ارز رمزنگاری شده برای غلبه بر ارز ، با شروع تسریع در افزایش سرعت سودهای آلت کوین ، مقاومت را برجسته کرد.

در زمان نوشتن مقاله ، BTC / USD در حدود 54،700 دلار معامله شد ، که در 24 ساعت گذشته دایره کامل پیدا کرده است که شامل افت به زیر 53،000 دلار است.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *