بزرگترین بانک السالوادور با Flexa برای پرداخت بیت کوین همکاری می کند
Bancoagrícola با Flexa همکاری می کند تا بیت کوین را در سراسر شبکه بانک برای پرداخت هایی مانند وام و کارت اعتباری بپذیرد.

Bancoagrícola ، بزرگترین موسسه مالی السالوادور ، قرار است پس از مشارکت با دروازه پرداخت های دیجیتال Flexa ، سیاست پذیرش بیت کوین در این کشور را تقویت کند.

بر اساس اعلام Flexa در روز پنجشنبه ، Bancoagrícola با شبکه پرداخت رمزنگاری قرارداد بسته است تا انتقال مشتریان بیت کوین (BTC) را برای مشتریان این بانک ، از جمله مشتریان خرده فروشی و بازرگانان ، فعال کند.

به عنوان بخشی از این مشارکت ، مشتریان Bancoagrícola می توانند از طریق Flexa یا سایر کیف پولهای دارای شبکه Lightning Network مانند Chivo و laclair ، پرداخت های کارت اعتباری به دلار ایالات متحده انجام دهند. با توجه به انتشار ، این پرداخت ها هیچ هزینه اضافی را جذب نمی کند و وام ها و کالاهای تجاری را شامل می شود.

Flexa به تازگی پشتیبانی از پرداخت Lightning را اضافه کرده است و ظاهراً خرید اکانت تریدینگ ویو این ویژگی برای مشتریان تجاری طراحی شده است.

همکاری Bancoagrícola با Flexa در آستانه آن است که بیت کوین رسماً در السالوادور خرید قانونی شود.

گزارش های خرده فروشان در السالوادور که بیت کوین را پذیرفته اند در شبکه های اجتماعی متداول شده است و Cointelegraph گزارش می دهد که رسانه های مک دونالد بیت کوین را به عنوان پرداخت قبول می کنند.

مطالب مرتبط: السالوادور می گوید تجار باید معاملات BTC را پردازش کنند – در غیر این صورت ممکن است با اقدامی مواجه شوند

به گفته رئیس جمهور ، اگر سیاست تصویب بیت کوین در السالوادور موفقیت آمیز باشد ، ارائه دهندگان خدمات جهانی پول مانند MoneyGram و Western Union ممکن است سالانه 400 میلیون دلار ضرر کنند.

در واقع ، حواله ها بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی السالوادور را تشکیل می دهند – 23 درصد تنها در سال 2020 – طبق گزارشات 70 درصد از مردم از خارج از کشور پول دریافت می کنند.

در ماه آگوست ، بانک مرکزی آمریکای برای ادغام اقتصادی یا CABEI ، اعلام کرد که تصویب بیت کوین به عنوان وجوه قانونی قانونی می تواند بر حواله های ارزی در منطقه تأثیر مثبت بگذارد. در آن زمان ، CABEI قول داد به کشور در ایجاد یک چارچوب فنی برای پذیرش BTC و رعایت استانداردهای بین المللی مبارزه با پولشویی کمک کند.

قانون بیت کوین السالوادور بدون مخالفت نیست زیرا گفته می شود که اکثریت مردم این کشور با این حرکت مخالف هستند. نهادهای مالی جهانی مانند صندوق بین المللی پول نیز نسبت به تصویب بیت کوین به عنوان پول ملی هشدار داده اند.

منبع : کوین گراف

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *