رئیس و مدیرعامل Omega Advisors گفت که مردم باید مراقب بیت کوین باشند و طلا را به عنوان ذخیره کننده ارزش بهتر پیشنهاد کرد.

با اعتراف خودش ، لی کوپرمن با وجود افزایش بیش از 300 درصدی از اوایل دسامبر 2017 ، هنوز بیت کوین (BTC) را درک نمی کند.

سرمایه گذار میلیاردر روز پنجشنبه در گفتگو با CNBC به اشخاصی هم سن و سال اش اشاره کرد که در درک بیت کوین مشکل دارند ، و افزود:

“من بسیار مراقب بیت کوین هستم. فکر نمی کنم خیلی منطقی باشد و اگر از دنیا عصبی هستید ، طلا – برای من – مکان بهتری برای ذخیره ارزش خواهد بود. “
اظهارات کوپرمن در روز پنجشنبه مطابق نظرات قبلی در مورد بیت کوین است. در دسامبر 2017 ، زمانی که BTC در حال افزایش قیمت بود ، کوپرمن سردرگمی خود را در مورد BTC بیان کرد.

کوپرمن پیشتر در سال 2021 در مصاحبه ای با نظارت بلومبرگ اظهار داشت: “در مورد NFT ها ، بیت کوین ، مواردی از این قبیل – من خیلی پیر هستم. من این چیزها را نمی فهمم. این برای من دیوانه است. بی معنی است. من یک پسر گوشت و سیب زمینی ، یک مرد سهام. “

رئیس مشاوران امگا همچنین ظاهراً در مورد اینکه آیا بیت کوین می تواند به یک ارز جهانی تبدیل شود ، تردید دارد و اظهار داشت که به نفع ایالات متحده نیست که جایگزینی برای دلار آمریکا ترویج کند.

مطالب مرتبط: 7 سپتامبر “روز بیت کوین” در السالوادور است زیرا BTC تبدیل به وجوه قانونی می شود

در 7 سپتامبر ، السالوادور رسماً اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان پول قانونی خریداری کرد. برخی از مفسران بازار می گویند در صورتی که این اقدام منافع اقتصادی قابل توجهی را به دنبال داشته باشد ، سایر کشورهای آمریکای مرکزی ممکن است انگیزه ای برای پیروی از السالوادور داشته باشند.

استدلال کوپرمن مبنی بر اینکه طلا ذخیره ارزشی بهتر از بیت کوین است در مواجهه با عملکرد مربوطه در دهه گذشته.

در حالی که بیت کوین بیش از 300000 درصد بازدهی در دهه گذشته داشته است ، بازده 10 ساله طلا اخیراً منفی بوده است. تا زمان نگارش این مقاله ، عملکرد 10 ساله قیمت طلا منفی 3 درصد است.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، مایک مک گلون ، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ گفته است که بیت کوین قرار است جایگزین طلا شود.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *