بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین در راه است ؟

قیمت بیت کوین تقریباً یک سوم از ابتدای سال افزایش یافته است و این گمانه زنی را به وجود می آورد که «زمستان کریپتو» طولانی مدت بالاخره شروع به آب شدن کرده است.

ارز دیجیتال پیشرو جهان روز دوشنبه بالای 28000 دلار معامله شد و ارزش بازار آن را برای اولین بار از نوامبر به بالاتر از 400 میلیارد دلار رساند.

آخرین دستاوردها در بحبوحه کاهش تورم و نشانه هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده افزایش نرخ بهره را در ماه های آینده کند خواهد کرد و منجر به بهبود احساسات و افزایش اشتها برای دارایی های پرخطرتر مانند ارزهای دیجیتال می شود، رخ می دهد.

اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) نیز در هفته‌های اخیر پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته‌اند و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به یک تریلیون دلار رسانده است.

علیرغم چرخش ثروت، بازار جهانی ارزهای دیجیتال هنوز فاصله زیادی با اوج خود نزدیک به 3 تریلیون دلار در نوامبر 2021 دارد.

بر اساس گزارش سرویس سرمایه گذاری بیت استاکر، شتاب صعودی باعث شد که فروشندگان کوتاه مدت صدها میلیون دلار در عرض چند روز از دست بدهند.

بر اساس این تجزیه و تحلیل، کسانی که علیه بیت کوین شرط بندی می کردند، بین 10 تا 16 ژانویه 386.74 میلیون دلار را از دست دادند و بیش از 140 میلیون دلار تنها در یک روز از دست دادند.

کریس لوکاس، تحلیلگر BitStacker می گوید: «در حالی که همیشه دیدن معامله گران از دست دادن پول در سرمایه گذاری های خود غم انگیز است، این مطالعه نشان می دهد که ارزهای دیجیتال ممکن است در نهایت بازگردند.

کامنت بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *